Nowy Rok 2014

2014-01-29 18:00

Witajcie.

Trochę mnie tu nie było, ale czas tak szybko leci, że powoli już nie nadążamy. Tuż po nowym Roku, wróciłem na zajęcia taneczne zespołu Koziołki Zozolki do którego należę już od 5 lat. Już po przerwie świątecznej zaczęliśmy przygotowania do występu w PSP 19 z Okazji Dnia Babci i Dziadka. Mieliśmy te lepsze dni i gorsze. Czasami szło nam super, tak jakbysmy ćwiczyli nasze układy od miesięcy, a czasami nic nam nie wychodziło, a Pan terener się złościł. No ale nadszedł wkońcu ten dzień, trema była, ale świetnie sobie poradziliśmy. Pan trener jak i nasi dziadkowie byli z nas bardzo dumni. Na mój występ niestety dziadek nie przyszedł, a babcia- żadnej już nie mam, ale byli ze mną moi rodzice, którzy są ze mnie bardzo dumni.

A Was jako moich przyjaciół zapraszam do oglądniecia krótkich filmików z wczorajszego występu :)

Życzę miłego oglądania.